13 NOVEMBER 2025
autor článku
SENIORNÁ ADVOKÁTKA
SENIORNÝ ADVOKÁT
Pozrite si najdôležitejšie právne novinky v oblasti energetiky za mesiac október 2025.
ÚRSO znižuje tarify za systémové služby (TSS) pre OKTE a SEPS aj tarify za prenos elektriny (najmä pre skupiny 2 a 3) a upozornilo, že nečinnosť žiadateľov pri plnení podmienok na pripojenie zbytočne blokuje kapacitu distribučnej siete. OKTE spustilo 23. aukciu záruk pôvodu elektriny. MH SR vyhlásilo výberové konanie na podporu vysoko účinnej kombinovanej výroby elektriny a tepla, ktorá by vám nemala ujsť.
NR SR prijala uznesenie upozorňujúce na riziká pripravovaného systému ETS2 a vyzývajúce na jeho odloženie, kým nebudú pripravené primerané kompenzačné mechanizmy.
V tento mesiac nadobudli účinnosť zásadné zmeny v energetickej legislatíve - veľká novela energetických predpisov aj diskutovaný zákon o adresnej energopomoci.
Viac o týchto a mnohých ďalších zaujímavostiach sa dočítate v monitoringu za mesiac október 2025, ktorý si môžete stiahnuť aj vo formáte PDF.
Prajeme vám príjemné čítanie!
ELEKTROENERGETIKA A PLYNÁRENSTVO Zákon č. 309/2009 Z. z. o podpore OZE áno Zákon č. 250/2012 Z. z. o regulácii áno Zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike áno Zákon č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti nie Zákon č. 609/2007 Z. z. o spotrebnej dani z elektriny, uhlia a zemného plynu nie Zákon č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov nie Zákon č. 260/2025 Z. z. o adresnej energopomoci áno Vyhláška ÚRSO č. 490/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o podpore OZE nie Vyhláška ÚRSO č. 92/2023 Z. z., ktorou sa ustanovujú podmienky výberového konania na poskytovanie služieb zariadenia na uskladňovanie elektriny nie Vyhláška ÚRSO č. 207/2023 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou (Pravidlá trhu s elektrinou) nie Vyhláška ÚRSO č. 208/2023 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom (Pravidlá trhu s plynom) nie Vyhláška ÚRSO č. 230/2023 Z. z. ktorou sa ustanovujú obsahové náležitosti plánu rozvoja distribučnej sústavy nie Vyhláška ÚRSO č. 285/2012 Z. z., ktorou sa ustanovuje cenová regulácia za dodávku plynu malému podniku nie Vyhláška ÚRSO č. 147/2024 Z. z., ktorou sa ustanovuje cenová regulácia regulovaných činností v plynárenstve
nie Vyhláška ÚRSO č. 154/2024 Z. z., ktorou sa ustanovuje cenová regulácia v elektroenergetike a niektoré podmienky vykonávania regulovaných činností v elektroenergetike
nie Vyhláška ÚRSO č. 278/2012 Z. z. ktorou sa ustanovujú štandardy kvality uskladňovania plynu, prepravy plynu, distribúcie plynu a dodávky plynu nie Vyhláška ÚRSO č. 236/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú štandardy kvality prenosu elektriny, distribúcie elektriny a dodávky elektriny nie Vyhláška ÚRSO č. 284/2012 Z. z. o pravidlách pre predaj elektriny formou aukcií nie Vyhláška MH SR č. 599/2009 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o podpore OZE nie Vyhláška MH SR č. 270/2012 Z. z. o odbornej spôsobilosti na podnikanie v energetike nie Vyhláška MH SR č. 416/2012 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o postupe pri uplatňovaní obmedzujúcich opatrení pri stave núdze a o opatreniach zameraných na odstránenie stavu núdze v elektroenergetike nie Vyhláška MH SR č. 106/2019 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam oprávnených priemyselných odvetví, rozsah a štruktúra správy a spôsob poskytovania kompenzácie podnikateľom nie Vyhláška MH SR č. 202/2019 Z. z., ktorou sa ustanovujú podmienky účasti v aukcii na výber výkupcu elektriny a určenie výšky odmeny výkupcu elektriny nie TEPELNÁ ENERGETIKA Zákon č. 657/2004 Z. z. o tepelnej energetike áno Vyhláška ÚRSO č. 312/2022 Z. z., ktorou sa ustanovuje cenová regulácia v tepelnej energetike nie Vyhláška ÚRSO č. 277/2012 Z. z., ktorou sa ustanovujú štandardy kvality dodávky tepla nie Vyhláška ÚRSO č. 328/2005 Z. z., ktorou sa určuje spôsob overovania hospodárnosti prevádzky sústavy tepelných zariadení, ukazovatele energetickej účinnosti zariadení na výrobu tepla a distribúciu tepla, normatívne ukazovatele spotreby tepla, rozsah ekonomicky oprávnených nákladov na overenie hospodárnosti prevádzky sústavy tepelných zariadení a spôsob úhrady týchto nákladov nie Vyhláška ÚRSO č. 146/2024 Z. z., ktorou sa ustanovuje rozsah ekonomicky oprávnených nákladov vyvolaných odpojením sa odberateľa od sústavy tepelných zariadení dodávateľa a spôsob ich výpočtu nie Vyhláška ÚRSO č. 167/2025 Z. z., ktorou sa ustanovujú vzory žiadostí na podnikanie v tepelnej energetike nie Vyhláška MH SR č. 151/2005 Z. z., ktorou sa ustanovuje postup pri predchádzaní vzniku a odstraňovaní následkov stavu núdze v tepelnej energetike nie Vyhláška MH SR č. 152/2005 Z. z. o určenom čase a o určenej kvalite dodávky tepla pre konečného spotrebiteľa nie Vyhláška MH SR č. 15/2016 Z. z., ktorou sa ustanovuje spôsob výpočtu ročnej výroby tepla pri výrobe elektriny nie Vyhláška MH SR č. 503/2022 Z. z., ktorou sa ustanovuje teplota teplej vody na odbernom mieste a pravidlá rozpočítavania nákladov na množstvo tepla dodaného v teplej vode, nákladov na množstvo dodaného tepla na vykurovanie, nákladov na množstvo dodaného tepla alebo množstva tepla vyrobeného v decentralizovanom zdroji tepla a ekonomicky oprávnených nákladov na teplo vyrobené v decentralizovanom zdroji tepla nie Vyhláška MH SR č. 308/2016 Z. z. ktorou sa ustanovuje postup pri výpočte faktora primárnej energie systému centralizovaného zásobovania teplom nie Vyhláška MH SR č. 14/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na tepelnú izoláciu rozvodov tepla a teplej vody nie
Poznámka: V našom monitoringu energetickej legislatívy pre vás sledujeme zmeny vyššie uvedených právnych predpisov, ktoré boli publikované v Zbierke zákonov SR v uplynulom mesiaci.
28. október 2025 – Národná rada Slovenskej republiky schválila návrh uznesenia k rozšíreniu systému obchodovania s emisnými kvótami Európskej únie (ETS2), ktorý má od roku 2027 pokrývať aj sektor budov a cestnej dopravy. Cieľom návrhu je upozorniť na možné negatívne sociálne a hospodárske dopady nového systému na slovenské domácnosti a malé podniky.
Predkladatelia poukazujú na to, že ETS2 zavedie povinnosť pre dodávateľov palív nakupovať emisné povolenky, čo sa môže premietnuť do cien energií, palív a súvisiacich tovarov a služieb. Odhady hovoria o náraste ročných nákladov domácností až o niekoľko tisíc eur, pričom najviac by mali byť zasiahnuté nízkopríjmové skupiny obyvateľstva.
Návrh uznesenia vyzýva vládu SR, aby na úrovni Európskej únie presadzovala odloženie účinnosti ETS2, kým nebudú prijaté dostatočné sociálne a ekonomické kompenzačné mechanizmy. Zároveň podporuje iniciatívy členských štátov smerujúce k zavedeniu cenových stropov a revízii smernice (EÚ) 2023/959, ktorá systém upravuje.
ETS2 má byť jedným z hlavných nástrojov na znižovanie emisií v sektore budov a dopravy, no viaceré krajiny EÚ už upozorňujú na potrebu zabezpečiť, aby bol prechod na nízkouhlíkovú ekonomiku sociálne spravodlivý a finančne udržateľný.
Návrh uznesenia, ako aj proces jeho schvaľovania nájdete TU.
9. október 2025 – v zbierke zákonov bol vyhlásený zákon č. 260/2025 Z. z. o adresnej energopomoci.
O zákone sme Vás informovali v Monitoringu za mesiac september 2025.
Zákon nadobudol účinnosť 10.10.2025. Pomoc sa má poskytovať od roku 2026, pričom cieľom je ochrániť zraniteľné domácnosti pred prudkým nárastom cien energií po skončení krízovej regulácie. Bližšie informácie k pomoci však Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky („MH SR“) ku dňu prípravy tohto monitoringu zatiaľ nezverejnilo.
Zverejnený zákon je dostupný TU.
7. október 2025 – v zbierke zákonov bol vyhlásený zákon č. 259/2025 Z. z.:, ktorým sa mení a dopĺňa zákon:
O Veľkej novele energetických predpisov sme Vás informovali v Monitoringu za mesiac september 2025. Časť novely energetických predpisov je účinná už od 1.11.2025 niektoré ustanovenia nadobúdajú účinnosť 1.1.2026 a 1.9.2026. Odporúčame sa na zmeny v predstihu pripraviť.
Schválené znenie novely je dostupné na tomto odkaze.
5. november 2025 – Úrad pre reguláciu sieťových odvetví („ÚRSO“) uvádza, že podľa údajov Eurostatu slovenské domácnosti zaplatia za 100 kWh elektriny približne 23,53 PPS, zatiaľ čo v Česku je to až 39,16 PPS – najvyššia hodnota v EÚ. ÚRSO pripisuje rozdiel systému centrálnej cenovej regulácie, ktorý na Slovensku zohľadňuje reálne náklady dodávateľov a zároveň chráni spotrebiteľov pred prudkými cenovými výkyvmi.
Viac sa dozviete v článku TU.
4. november 2025 – ÚRSO upozorňuje, že mnohí žiadatelia o pripojenie odberného miesta do distribučnej siete zbytočne odkladajú splnenie technických a obchodných podmienok, čím blokujú voľnú kapacitu a brzdia nové pripojenia. Tieto zistenia mali ÚRSO vyplynúť z jeho poslednej analýzy. Hoci distribučné spoločnosti vo väčšine prípadov podľa ÚRSO majú dodržiavať zákonom stanovenú lehotu piatich dní na pripojenie po splnení podmienok, samotný proces sa často predlžuje pre nečinnosť žiadateľov.
ÚRSO sa preto vyjadrilo, že by bolo vhodné, aby žiadosti o pripojenie odberného miesta stratili platnosť po 120 dňoch, ak žiadateľ v tejto lehote nesplní potrebné podmienky. Cieľom má byť zrýchlenie pripojovacieho procesu a zabezpečiť efektívnejšie využívanie kapacít v energetických sieťach.
Viac sa dozviete o informácii v článku TU.
30. október 2025 – ÚRSO informuje, že z analýzy údajov od 133 dodávateľov elektriny za rok 2024 zistil, že len 65 z nich zverejnilo na svojich webových stránkach jasné informácie o zmluvách s hodinovou („dynamickou“) cenou elektriny. ÚRSO konštatuje, že v porovnaní s rokmi predtým sa situácia mierne zhoršila. Dodávatelia majú pritom zákonnú povinnosť uzatvoriť takúto zmluvu s odberateľom, ktorý o ňu požiadal a mal nainštalovaný inteligentný merací systém.
ÚRSO upozorňuje, že dynamická cena znamená, že cena elektriny sa mení každú hodinu podľa trhu, čo predstavuje pre odberateľa potenciál výhod, ale zároveň aj riziko, ak nemá k dispozícii dostatok informácií. Preto úrad avizuje, že bude dôsledne dohliadať na plnenie informačných povinností zo strany dodávateľov a v prípade nezlepšenia situácie uvažuje aj o uplatnení sankcií.
Viac sa dozviete o informácii v článku TU.
28. október 2025 – ÚRSO oznámil výrazné zníženie taríf za systémové služby (TSS), ktoré predstavuje najväčšiu korekciu v tejto oblasti za posledné roky. Po ukončení cenového konania voči spoločnostiam Slovenská elektrizačná a prenosová sústava („SEPS“) a Organizátor krátkodobého trhu s elektrinou („OKTE“) úrad identifikoval priestor na zníženie nákladov a tým aj taríf pre viaceré skupiny odberateľov.
Pre veľkých priemyselných odberateľov (skupina 2 – nad 1 GWh ročne) sa tarify znížia o 51,07 %, v skupine 3 (nad 100 GWh ročne) o 11,41 %.
Podľa ÚRSO prinesie tento krok citeľnú úľavu pre podniky aj domácnosti, posilní konkurencieschopnosť slovenského priemyslu a môže mať multiplikačný efekt v celom hospodárstve. Zníženie taríf TSS sa dotkne širokého spektra sektorov od energeticky náročných výrobných odvetví až po služby a verejný sektor. Úrad zároveň avizoval, že bude pokračovať v analýze ďalších regulovaných zložiek cien s cieľom zvyšovať efektívnosť a stabilitu trhu.
Viac sa dozviete v článku TU.
23. október 2025 – ÚRSO oznámil, že začal cenové konania pre stanovenie cien elektriny a plynu na rok 2026. Podľa úradu do nich výrazne zasahujú geopolitické udalosti, najmä situácia na svetových trhoch s plynom, a tiež zelená politika Európskej únie. Cenu elektriny zvyšujú rastúce ceny emisných povoleniek a investície do modernizácie distribučných sietí či pripojenia obnoviteľných zdrojov. V prípade plynu tvorí viac než 60 % koncovej ceny samotná komodita, pričom nahradenie ruského plynu LNG spôsobilo vyššiu citlivosť cien na globálne dianie.
Viac sa dozviete v článku TU.
14. október 2025 – ÚRSO oznámil zníženie taríf za prenos elektriny pre rok 2026. Tarifa za rezervovanú kapacitu klesne o takmer 10 % oproti roku 2025, na hodnotu 20 078,2070 EUR/MW/rok. Tarifa za prenesenú elektrinu sa zníži o viac ako 4 %, na úroveň 1,8542 EUR/MWh, zatiaľ čo tarifa za straty zostáva takmer nezmenená na hodnote 1,6746 EUR/MWh.
ÚRSO zdôrazňuje, že k tomuto výsledku prispelo dôsledné vykonávanie regulačných povinností a precízne preverovanie podkladov, pričom cieľom je znížiť náklady najmä pre priemyselné podniky a podporiť konkurencieschopnosť slovenskej ekonomiky.
Viac sa dozviete v tomto článku.
5. november 2025 – MH SR spracovalo a vláda schválila dokument „Rozvoj vodíkového ekosystému na Slovensku“, ktorý okrem scenárov až do roku 2050 obsahuje aj strednodobé plánovanie do roku 2030. Plán je k dispozíciu TU.
Dokument slúži ako verifikačný podklad v rámci Plán obnovy a odolnosti SR (platba č. 7) v rámci európskeho programu REPowerEU a vychádza z analýzy výroby, spotreby, importu a exportu vodíka. Plán obsahuje prípravu akčného plánu na roky 2027 – 2030 s konkrétnymi opatreniami na rozvoj vodíkových technológií, pričom jeho cieľom je prispieť k naplneniu záväzkov Slovenska v oblasti uhlíkovej neutrality.
Viac informácií sa dočítate TU.
30. október 2025 – MH SR vyhlásilo výberové konanie s cieľom zvýšiť podiel elektriny vyrobenej vysoko účinnou kombinovanou výrobou elektriny a tepla (KVET) na Slovensku. Výberové konanie má prebiehať do 31.12.2025 a celkový súčet inštalovaného výkonu v rámci výberového konania je 220 MW.
Výberové konanie je na podporu vo forme príplatku na elektrinu vyrobenú v zariadeniach po dobu 15 rokov od uvedenia zariadenia do prevádzky. Do výzvy sa môžu zapojiť zariadenia využívajúce technológiu KVET s celkovým inštalovaným výkonom od 100 kW do 50 MW, ktorí spĺňajú podmienky vo výzve.
Toto opatrenie má prispieť k vyššej energetickej efektívnosti a zníženiu emisií. Výberové konanie je určené pre subjekty, ktoré plánujú investovať do nových, modernizovaných alebo rekonštruovaných zariadení na vysoko účinnú kombinovanú výrobu.
Viac informácií, vrátane podmienok a termínov pre predkladanie žiadostí, nájdete priamo na stránke MH SR.
10. október 2025 – MŽP SR informovalo, že spúšťa druhú výzvu v hodnote 150 miliónov EUR z Modernizačného fondu na podporu dekarbonizácie priemyselných podnikov. Financie majú slúžiť na moderné technológie, vyššiu energetickú efektívnosť a zníženie nákladov na emisné kvóty.
Žiadatelia musia patriť do systému EU ETS, ktorý zahŕňa približne 90 % emisií priemyslu. Kľúčovým kritériom bude čo najnižšia výška dotácie na tonu znížených emisií a dosiahnutie absolútneho poklesu CO₂. Projekt musí zabezpečiť zníženie emisií aspoň o 10 000 ton CO₂ v porovnaní s referenčným priemerom posledných 5 rokov (s možnosťou vylúčenia jedného výkyvového roka). Dotovateľné budú len investičné náklady, ktoré budú vynaložené po podaní žiadosti.
Hlavným cieľom má byť motivácia pre podniky, aby s minimálnymi verejnými prostriedkami dosiahli maximálne ekologické účinky — kto dosiahne najvyššiu efektivitu znižovania emisií pri najnižšom náklade, má najväčšiu šancu získať podporu.
O informácií z MŽP SR sa dozviete TU.
23. október 2025 – OKTE informuje, že vyhlásila 23. elektronickú aukciu záruk pôvodu elektriny z obnoviteľných zdrojov a vysoko účinnej kombinovanej výroby, ktorá sa uskutočnila 6.11.2025 v čase od 9:00 do 13:00.
Záruky boli viazané na elektrinu vyrobenú v zariadeniach, ktoré v príslušnom výrobnom období prijali podporu doplatkom alebo príplatkom podľa § 8b ods. (3) zákona č. 309/2009 Z.z.
Tento krok potvrdzuje pokračujúci záujem o zelenú elektrinu a systém jej certifikácie aj na slovenskom trhu. Aukcie záruk pôvodu, ktoré OKTE organizuje s pravidelnou trojmesačnou periodicitou, tak posilnili transparentnosť a efektivitu obchodovania s certifikátmi, ktoré potvrdzujú, že daný objem elektriny pochádza z obnoviteľných zdrojov.
Podrobné informácie nájdete stránke OKTE.
14. október 2025 – OKTE zverejnil na svojej webovej stránke, že dňa 14.10.2025 sa začala verejná konzultácia k pripravovaným zmenám prevádzkového poriadku.
Zmeny vychádzajú z prípravy na spustenie projektu fakturačných údajov a rozvoja krátkodobého trhu s elektrinou. Dotknutí účastníci trhu mohli zapojiť do 28.10.2025.
Vo verejnej konzultácií bolo vznesených 22 pripomienok, z ktorých 8 bolo akceptovaných.
Verziu na pripomienkovanie, ako aj informáciu nájdete TU a TU.
9. október 2025 – Spoločnosť OKTE oznámila, že k 30.92025 (s účinnosťou od 1.10.2025) úspešne integrovala projekt 15 MTU (15-minútový obchodný interval) do systému SDAC (spoločného denného cezhraničného trhu s elektrinou).
Po nasadení prebehlo tzv. „rollback“ obdobie, počas ktorého sa overovalo, či bude nutné vrátiť sa na pôvodný 60-minútový režim – ale všetky systémy fungovali stabilne a bez potreby zmeny režimu, čo potvrdzuje pripravenosť zapojených hráčov.
Tento krok podporuje dynamickejšie riadenie trhu, lepšiu harmonizáciu výroby a spotreby, vyššiu efektivitu obchodovania a priaznivý dopad na integráciu obnoviteľných zdrojov.
Viac sa dočítate na stránke OKTE.
7. október 2025 – OKTE na svojom webovom sídle zverejnil rozhodnutie ÚRSO č. 0016/2025/E-PP zo dňa 7.10.2025, ktoré je dostupné TU.
Mení sa spôsob, akým sa počítajú a rozdeľujú náklady za nevyrovnané dodávky a odbery elektriny. Nový systém má byť presnejší, férovejší a zosúladený s európskymi pravidlami. Konkrétne sa mení
(i) výpočet platby za podiel na nákladoch na regulačnú elektrinu (časť 10A);
(ii) výpočet platby za odchýlku (časť 10B).
Zavádza sa prechodné obdobie do 31.10.2025, počas ktorého sa používa „mäkší“ výpočet – teda zavádza sa koeficient, ktorý má zmeny urobiť postupne. Od 1.11.2025 by už systém mal plne prepočítavať odchýlky podľa nových pravidiel (bez koeficientu).
Európska únia (konkrétne nariadenie EÚ 2017/2195) vyžaduje, aby bol systém zúčtovania nediskriminačný a rovnaký pre všetkých. Podľa ÚRSO Starý spôsob rozdelenia nákladov nebol úplne v súlade s týmto nariadením. Preto ÚRSO (regulátor) nariadil OKTE upraviť prevádzkový poriadok tak, aby bol v súlade s európskymi pravidlami.
O novom prevádzkovom poriadku informovala aj spoločnosť OKTE na svojej webovej stránke.
30. október 2025 – SEPS informuje, že v informačnom systéme Damas Energy bolo dňa 31.10.2025 zverejnené I., II. a III. kolo strednodobého výberového konania na obstaranie podporných služieb na obdobie 1.1.2026 – 30.06.2026.
O informácii sa dočítate TU.
29. október 2025 – SEPS informuje o dôležitej zmene týkajúcej sa taríf za systémové služby v elektroenergetike. ÚRSO vydal rozhodnutie č. 0333/2025/E zo dňa 28.10.2025, ktoré bolo vydané na základe výraznej zmeny ekonomických parametrov. Konkrétne išlo o zmenu v plánovaných nákladoch na nákup podporných služieb, čo si vyžiadalo úpravu taríf za systémové služby.
Prehľad kľúčových zmien taríf (v EUR/MWh):
Nové tarify platia pre koncovú spotrebu elektriny odobratú zo sústavy. Najvýraznejšie zmeny nastali v Skupine 2 a Skupine 3 odberateľov:
Tieto zmenené tarify sa uplatňujú pre regulovaný subjekt SEPS v období od 1.11.2025 do 31.12.2025.
Kompletné znenie rozhodnutia je dostupné TU o informácii sa viac dočítate TU.
13. október 2025 – SEPS informuje, že dňa 9.10.2025 bolo vydané rozhodnutie ÚRSO č. 0001/2026/E, ktorým Úrad pre reguláciu sieťových odvetví určil maximálne ceny za poskytovanie podporných služieb a náklady na nákup podporných služieb pre prevádzkovateľa prenosovej sústavy SEPS na obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2027
O informácii a rozhodnutí sa dočítate aj TU.
15. október 2025 – spoločnosť Stredoslovenská distribučná, a.s. („SSD“) spustila dňa 16.10.2025 verejnú konzultáciu k svojmu Plánu rozvoja distribučnej sústavy pre roky 2026-2030.
Konzultácia prebiehala od 16.10.2025 do 30.10.2025.
Verziu na pripomienkovanie nájdete TU. Informáciu nájdete TU.
Monitoring za mesiac október 2025 si môžete stiahnuť vo formáte PDF tu.
Prihláste sa na odber monitoringu energetickej legislatívy.
Právne upozornenie
Informácie poskytnuté odberateľovi v rámci monitoringu energetickej legislatívy nie sú zdrojom právne záväzných právnych predpisov, nakoľko právne záväzné znenie právnych predpisov zmysle právneho poriadku Slovenskej republiky obsahuje iba zbierka zákonov Slovenskej republiky. Informácie poskytnuté odberateľovi majú iba informatívny charakter a nenahrádzajú právnu službu v zmysle zákona č. 586/2003 Z. z. o advokácii. Advokátska kancelária POLÁČEK & PARTNERS s.r.o. nezodpovedá za úplnosť a presnosť informácií uvedených v monitoringu energetickej legislatívy. V prípade otázok k informáciám poskytnutým odberateľovi, odberateľ môže požiadať advokátsku kanceláriu POLÁČEK & PARTNERS s.r.o. o poskytnutie právnej služby za týmto účelom.
Zdieľať článok